Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 27 View Live

Lørdagsgleder

Ingen tid til å oopdatere i går. Sovemorgen,formsjekk,en bedre frokost og så en snartur til Moa før vi reiste videre hjem til Selje i bryllup. Formsjekken igår gikk veldig bra. Ned på alle målinger....

Treningsplan uke 32

Slik ser ukens treningsplan ut. Inn med en esktra økt onsdag siden vi reiser lørdagen :)

Clik here to view.

Mandag,snart ferie og tilbakemelding fra PT

Da er mandagen igang og siste uken på jobb før 2 ukers ferie. Dagen startet kl 7 med morgencardio,og da begynner jeg ikke før kl 16 på jobb. Så har fått gjort en del i morgentimene hjemme....

Onsdags Morgencardio

Da har jeg kommet meg ned på Aktiv. Tungt å stå opp idag men etter et par slumringer så kom jeg meg ut av sengen. Ca 20 min gjenstår av dagens morgencardio. Totalt 40 min idag :-) Rask gange på mølla...

Hello torsdag!

Ble en god start på dagen idag. Morgencardio først deretter styrke på rygg og skuldre. MC idag ble 45 min,late meg utførte den idag på mølla,så vekslet mellom rask gange og jogging i 45 minutter. I...

Morgencardio og ferie

Nok en fin start på morgenen. Startet med morgencardio kl 07 og idag ble det morgencardio ute. Gikk i 45 minutter. Herlig å gå ute idag. Frisk luft,lite trafikk og en herlig måte å våkne/starte dagen...

Finally :-)

Da er vi straks klare for å reise til flyplassen for å reise til en etterlengtet ferie. 14 dager til sol,varme og avslapping :-)Men først en is i solen :-)

Fremme i Tyrkia :-)

Da er vi kommet oss på plass på hotellet. Inntrykket er veldig bra så langt. Har kun sett rommet vi bor på,lobbyen og ene spisesalen..så i dag skal vi se oss rundt om på hele hotellet. Her er så mye å...

Clik here to view.

Hei fra sommervarmen i Tyrkia :-)

Det er så herlig med ferie. Vi slapper av og nyter late dager. Ingen stress og bare kos. Dagene går i soling,bading,spising og kos. Godt utvalg av mat med mye spennende og godt for stor og liten. Så vi...

Familiekos,trening og ny tatto

Heeei. Ikke så aktiv på bloggen om dagen men her er en liten oppdatering fra sommervarmen i Tyrkia. Kan melde om 36 grader idag.(igår hadde vi oppi 42 grader) Solen steker på og vi koser oss :-) Men...

Clik here to view.

Herlig ferie med familien!

Det har vært meget stille her om dagen men ferie er ferie! Senere ikveld er det hjemreise så nå er det avslapping frem til bussen går til flyplassen. Vi er ikke hjemme før kl 03 i natt så det blir en...

I'm back!

Vært veldig stille siste ukene. Ferie,tilbake til hverdagen,mye på tapeten å lite energi er grunnene. Men nå er jeg tilbake! Ferien var fantastisk og absolutt nødvendig,skulle gjerne hatt denne uken...

Tanker og mål!

Tanker og mål <3 Etter ferien har jeg grublet mye og det har vært veldig lite trafikk på bloggen. Motivasjonen har vært på bunn og jeg har tenkt mye. Hva vil jeg oppnå? Hvorfor? Det har vært en...

Clik here to view.

Fredag og klar for en etterlengtet helg

Da er det helg. Endelig. Vært en lang og tung uke med en slapp form og mye å gjør på jobb. Likevel har jeg klart å holde motet oppe å kommet meg avsted på trening og fullført øktene mine ++! Det er jeg...

Personlig almanakk

Da er bestillingen sendt å jeg venter meg en pakke i posten om noen dager. I pakken kommer denne. Ny treningsplanlegger samt noen jobb notater så jeg lett kan holde mer styr på hverdagen min. Også noen...

Lovely weekend

Denne helgen var absolutt nødvendig. Kroppen har fått hvilt seg og jeg har fått sovet ut. 21:30 kunne jeg ha lagt meg i går - men kviknet til litt når jeg satt meg i armkroken til min kjære mann. Der...

New look - Treningsplan

Da er jeg igang med treningsplaner igjen. Denne gangen bestemte jeg meg for å prøve noe nytt etter å ha fått inspirasjon fra blogger jeg leser. Planen er laget i Picmonkey. Slik er planen min for...

Clik here to view.

Trening for uken som gikk og mat forberedelser!

Uken som gikk la jeg bak meg en del trening. Kun 1 fridag som var lørdagen - noe som trengtes. Hele uken var motivasjonen høyt oppe så det var ingen problem å utføre noen av øktene frem til lørdag. Da...

Onsdagstrening og mat

Ble en god økt idag med intervaller og styrke på skuldre,så blir det mer fokus på rygg og biceps i morga. Startet med intervaller på mølla hvor jeg løp på 12-13 i hastighet med en stigning på 3% og...

Fredags trening

Idag var det godt å sove litt lenger enn 06:45. Sto opp kl 09 og gjorde meg klar til morgencardio. Heiv innpå en PWO,laget klar en proteinshake til etter treningen og dro avsted på Aktiv. 50 min rask...

Trening uken som gikk

Nok en god uke med gode økter og motivasjon på topp! Ble 5 styrkeøkter,4 cardioøkter pluss cardio før styrke. Så totalt 6 økter denne uken. Når går jeg inn i siste uken med et 12 ukers program - så fra...

Clik here to view.

Nytt treningsprogram!! Klar for en aktiv høst :)

Da er en ny uke i gang. Og jeg har nå satt opp min treningsplan for uken. Igår fikk jeg tilsendt nytt treningsprogram!  Så nå blir det 4 splitt program - hvor ben økt bir kjørt to ganger i uken da jeg...

Siden sist

Nå er det lenge siden sist. Vært fulle dager omtrent hver dag og de dagene det har vært roligere så har jeg ikke orket annet enn å slappe av. Vel litt av hvert har skjedd de siste ukene og her kommer...

Clik here to view.

Takk for 2013 - Velkommen 2014??

Heisann alle sammen. Lenge siden oppdatering fra denne fronten. Ble en hektisk å travel høst - å da ble bloggen nedprioritert. Familie og avslapping har fått tiden min som har vært til overs, og så min...

Back to shape!

Nytt år - nye muligheter. Etter en hektisk høst så er jeg nå klar for å komme tilbake til skikkelige rutiner med kostholdet også. Treningen har gått veldig bra hele veien - med nye pers og fokus på...

Browsing latest articles
Browse All 27 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.